Välkommen att kontakta Boplats kundtjänst om du behöver hjälp med att använda boplats.se eller för att få svar på dina frågor om bostadsförmedlingen.
Betalning sista december: Avier till er som ska betala den sista december skickas i omgångar på grund av stor volym. Därför kan de hända att du inte hittar den på Mina sidor även om det är 30 dagar kvar till betalning. Har du inte fått din avi nu, så kommer den inom några dagar.
Genväg: Kundforum | E-post | Telefon | Kundmottagning | Driftstatus | Följ oss
WebbplatsenOm något ser konstig ut på webbplatsen prova att rensa cachen i din webbläsare. (se nedan)
Chrome | Safari | Edge | Firefox
Svar på vanliga frågor I Boplats kundforum hittar du svar på vanliga frågor. Du kan också skicka in en egen fråga till forumet.
» Boplats kundforum ![]()
Vi svarar på frågor måndag till torsdag kl. 9 - 16 och fredag kl 9 - 15. Vi har som mål att du ska få svar inom 48 timmar.
Du får svar till den e-postadress du anger i formuläret. Om du skriver ditt mobilnummer istället, kan vi svara dig via SMS.
Vi har för närvarande problem med epost, svaren kommer inte fram.
SMS fungerar, så om du anger mobilnummer i ditt ärende kommer du kunna få svar på sms.
Ring för att få hjälp med att använda boplats.se och för att få svar på dina frågor om bostadsförmedlingen.
STÄNGT | torsdag 20 november, fredag 21 november
Telefontider: Måndag-torsdag kl 9-12, 13-16 | Fredag kl 9-12, 13-15
Besöksadress: Rosenlundsplatsen 1, 411 20 Göteborg karta
STÄNGT | torsdag 20 november
Öppettider: Tisdagar och torsdagar kl 13-16
Upplever du problem med webbplatsen?
» Se driftstatus och historik här


» Facebook | Instagram | Linkedin
