Välkommen att kontakta Boplats kundtjänst om du behöver hjälp med att använda boplats.se eller för att få svar på dina frågor om bostadsförmedlingen. Boplats kundmottagning har sommarstängt 1 juli-8 augusti, men vi svarar i telefon och på mail som vanligt.
Genväg: Kundforum | E-post | Telefon | Kundmottagning | Driftstatus | Följ oss
Vi har genomfört en systemuppdatering av boplats.se den 15 maj. I samband med detta har vi uppdaterat användaravtalet som du behöver godkänna efter det att du har loggat in.
Om något ser konstig ut på webbplatsen prova att rensa cachen i din webbläsare. (se nedan)
Chrome | Safari | Edge | Firefox
I Boplats kundforum hittar du svar på vanliga frågor. Du kan också skicka in en egen fråga till forumet.
» Boplats kundforum
Vi svarar på frågor måndag till torsdag kl. 9 - 16 och fredag kl 9 - 15. Vi har som mål att du ska få svar inom 48 timmar.
Du får svar till den e-postadress du anger i formuläret. Om du skriver ditt mobilnummer istället, kan vi svara dig via SMS.
Ring för att få hjälp med att använda boplats.se och för att få svar på dina frågor om bostadsförmedlingen.
Telefontider: Måndag-torsdag kl 9-12, 13-16 | Fredag kl 9-12, 13-15
Öppettider: Tisdagar och torsdagar kl 13-16
STÄNGT | Sommarstängt 1 juli - 8 augusti. Efter sommaren öppnar kundmottagningen igen tisdagen den 12 augusti kl 13. Vi svarar i telefon och på epost som vanligt under sommaren.
Besöksadress: Rosenlundsplatsen 1, 411 20 Göteborg karta
Upplever du problem med webbplatsen?
» Se driftstatus och historik här
» Facebook | Instagram | Linkedin